måndag 24 augusti 2009

Att blogga eller inte..


Bild från Fastighetsbyrån

Jag har haft svårt att hinna blogga och jag tycker att saker ska kännas kul, annars får det vara. Det är så mycket på gång och det är väldit spännande saker men tiden som blir över behövs för eftertanke och vila.

Jag jobbar för fullt med lägenheten på "fina gatan". Jag har fått förfrågan på att ordna ett badrum åt en kund. I fredags ringde en mäklare och frågade om jag kunde tänka mig att styla en lägenhet inför försäljning. Det är väl konstigt att allt kommer på en gång. När jag bestämde mig för att ta tjänstledigt var jag orolig för att jag inte skulle kunna försörja mig på mitt eget arbete, men det går jättebra just nu!

Kärleken i mitt liv har gått och tyckt att hans arbete känns tråkigt och förutsägbart och nu går han ner på halvtid för att vi ska satsa på ett gemensamt projekt. "Projektet" ser ni på bilden ovan, det ska renoveras och inredas så att det blir som nytt igen :o) När det är klart och har fått nya ägare får vi se om vi tyckte att det var ett bra projekt eller om det blev för slitsamt. (vi säljer vår lägenhet och vi kommer att bo i huset så det kanske blir tröttsamt ibland..)

Vad är det man brukar säga...friskt vågad, hälften vunnet ;o)

1 kommentar:

  1. Spännande med en ny bostad! Är övertygad om att huset kommer att bli jättefint när ni får sätta tänderna i det. Håller tummarna att ni ska få bra betalt för lägenheten.

    Kram Ida

    SvaraRadera