lördag 22 januari 2011

Jag känner livet i mig!



I julklapp gav jag och min kära syster varandra varsin upplevelse som vi ska göra tillsammans. Ikväll är det dax för dans och drinkar och det ska bli så kul! Det var nära ögat att syster inte kunde följa med för hennes yngsta son ramlade så illa att han var tvungen att operera en trasig handled idag. Men barn är ju fantastiska, nu är han strålande glad och känner sig lite "cool" med sin gipsade arm och storebror är imponerad:o)

Jag känner en enorm glädje till livet just nu och det bara rullar in härliga, roliga händelser, jag står med öppna armar och njuter. Tänk om jag hade vetat detta för ett halvår sedan när livet inte direkt var på topp. Men det är bara att komma ihåg, efter regn kommer solsken och när solen lyser ska man bara blunda, njuta och åka med;o)

3 kommentarer:

  1. Njut av solens härliga strålar som lyser över dig, det är du värd!! kram K

    SvaraRadera
  2. ta hand om R, han mår inte bra, men har en enorm respekt för dig. Kanske släppte honom alldeles för lätt efter sju år? Vad hände med for better or worse?

    SvaraRadera
  3. Vilken märklig kommentar..eftersom du verkar känna mig å R så får du gärna ringa mig om du har funderingar/S

    SvaraRadera