fredag 23 juli 2010

Bara så att ni vet..



Den här är till mannen i mitt liv, tänkte att det kan vara bra att veta;o) Jag vet att min man kikar in här med jämna mellanrum & ibland kan man behöva lite positiv feedback..


Det här armbandet står väldigt högt på min önskelista just nu. Synd att det är långt till jul och nästa födelsedag, jag får helt enkelt shoppa loss själv.

Just nu målas det, snickras och anlägger trädgård. Det kommer att bli så fint när det är färdigt. Jag fotograferar för fullt för att kunna visa bilder när det väl är klart!

Idag fick min man ett anonymt sms från "grannsamverkan" (så stog det) där dom bad oss att städa upp i trädgården... oj, vad människor förvånar mig ibland.. ja, allt jag kan säga är att dom kommer att bli glada om några veckor när vi är färdiga med utsidan av huset och trädgården;o)

/S

3 kommentarer:

  1. ...nu vet jag!
    Mannen ;)

    SvaraRadera
  2. kram till er båda!
    K

    SvaraRadera
  3. Men, vad fasen! Höra av sig anonymt, så fegt att gömma sig bakom "grannsamverkan" istället för att ha en rak dialog!

    SvaraRadera