lördag 24 juli 2010

Ja se det regnar!


Bild add a room

Jag hade nästan glömt hur det kändes att ha jeans på sig efter de senaste otroligt varma veckorna som varit. Vår gräsmatta på landet är torr & gul & man kan nästa höra den jubla nu när det regnar.

Jag hade tänkt att äntligen måla klart möblerna på landet men det går inte för vi har så litet hus att det hela bygger på att man kan stå ute. Ja,ja det får väl bli en annan dag.

På agendan står även att kaminens skorsten ska komma på plats..men det känns inte så lockande att ta hål i taket just nu. Ja,ja det får väl bli en annan dag det oxå.

Jag älskar att baka & av någon anledning väcker sommarregn min baklust, funderar på att försöka baka glutenfritt surdegsbröd eller kanske biskvier. Lägger mig på soffan en stund och funderar på saken.

Ha en kul kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar