fredag 22 oktober 2010

Äntligen fredag



& jag jobbar inte i helgen, riktigt skönt faktiskt. Annars tycker jag om att arbeta på lördagar, folk är inte riktigt lika stressade som vanligt och det är helt andra kunder i butiken på lördagar. Snart ska DIS Inredning flytta till nya lokaler så det är miljoner saker som ska fixas.

Mitt bloggande blir väldigt sporadiskt nu känner jag, skilsmässan tar sin tid, möten med advokat, med banken, papper hit och dit. Sen ska energin räcka till jobb och vänner MEN jag är på väg upp nu och det är väldigt skönt. Jag är tillbaka till den positiva, ärliga och levnadsglada människa som är jag, hurra!

Ikväll blir det solo-middag med förrätt, varmrätt & gott vin, det är jag värd efter veckan som gått;o) Imorgon blir det middag med ett härligt gäng vänner och förhoppningsvis en massa skratt!

Hoppas att ni får en riktigt fin helg/S

1 kommentar: