torsdag 14 oktober 2010

Veckan som gått



Det har varit en vecka med mycket roligheter, feel-good bio, middag med inredar-gänget på B.A.R och ikväll är jag medbjuden på Bingo´s bok-släpp-fest. (En bok som jag absolut ser fram emot att läsa)

MEN..jag orkar inte gå. Skrattat fastnar i halsen just nu, leendet når inte ögonen. Jag har helt enkelt ett krossat hjärta, jag är arg och ledsen, känner mig sviken, försöker vara mitt vanliga positiva jag men hon har nog gått på semester.

Jag trodde verkligen att jag skulle leva med "Mannen" resten av livet, jag var faktiskt kär i min man efter sju år och nu får jag helt enkelt ställa om mig till en helt annan verklighet. En verklighet som kommer att bli jättefin (det är jag säker på)men det kanske kommer att ta ett tag.

Krama dom ni gillar/S

1 kommentar:

  1. Skickar en kram till dig, för jag gillar dig!
    /Tina

    SvaraRadera