tisdag 16 november 2010

DIS inreder hos Malou


Bild tv 4

Igår kväll fixades det i Efter tio´s studio, möbler kördes och mycket skulle hinna med. Jag tycker att resultatet blev riktigt fint, soffan är otroligt fin och oerhört skön att sitta i, undrar hur snäll tomten är i år..

Idag har jag varit ledig och jag har varit ute och gått med min dramaten-vagn, precis som den tant jag är. Syster kommer över för att inspektera mitt nya boende så jag passade på att lasta vagnen med lite vin, blommor och lite annat smått och gott. Vi ska leta upp någon mysig restaurang i närheten lite senare och uppdatera oss om vad som händer i våra olika liv, slå våra kloka huvuden ihop för att komma på någon bra julklapp till våra fantastiska föräldrar. Som dom flesta föräldrar har dom det mesta och fler prylar behöver dom inte så det ska vara något roligt som båda uppskattar. Vår mamma är en kulturell donna, medans pappa trivs bäst med fotboll, det kanske är därför dom har lyckats vara gifta så länge ?

Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar