tisdag 21 december 2010

Bra och dåliga dagar


Bild Livet Hemma/IKEA

För fyra år sedan vid jul förlorade jag min dotter, efter det är julen inte lika gnistrande. För varje år blir det lättare men humöret är inte riktigt på topp just nu. I fredags var jag ute i huset som jag och den ex-mannen fortfarande äger tillsammans MEN oj, vad jobbigt det är att kliva in där! Så många känslor som kommer upp, som att få ett knytnävsslag i magen ungefär.

Jag har föreslagit honom att köpa ut mig ur huset för jag vill inte vara motorn längre. Jag tror att i många relationer är en part den drivande och i vår var det jag. Jag som hade alla galna idéer, jag som såg till att det hände saker men jag vill inget annat än att få lämna allt bakom mig. Jag vill koncentrera mig på att få projekt Susanne i balans igen.

Men idag har jag fått julklapp från DIS och ett oerhört fint kort av min chef där hon beskrev mig i väldigt fina ord. Jag blev så väldigt glad! Just nu trillar det in roligheter i form av fester och inbjudningar, det gör mig tacksam och jag inser att det kommer att bli många roliga dagar framöver.

Ha det fint/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar