tisdag 7 juli 2009

Glass i stora lass!

Jag skulle mer än gärna sitta i en av sofforna på bilden och äte lite melon samtidigt som solen letar sig igenom taket! Bildet har jag hittat på AD , en tidning som jag mer än gärna köper när jag är ute och reser. Alltid otroligt vackra bilder från olika hem, en del helt i min smak och andra bara annorlunda ;o)

Idag har jag stått 11 timmar i en glassbar i Gamla Stan, ni som har varit i Stockholm på sommaren och promenerat igenom Gamla Stan kan säkert förstå att jag är TRÖTT!! Ska vara där tio imorgon igen men det här är bara i igångsättnings-skedet som vi jobbar så här. Vi har lovat att hjälpa till första tiden tills dom vet hur mycket personal dom kommer att behöva, sen återgår livet till mer normala tider och rutiner.

Min kollega var och träffade vår "amerikan", jag kan bara tala om att han är på riktigt! Jag är lite stum just nu om jag ska vara helt ärlig...vi är överösta med dyrbara presenter och han vill samarbeta i framtiden! Ibland är livet så kul!

Nu ska jag kolla era bloggar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar