måndag 6 juli 2009

Middag på altanen.

Äntligen så pass färdig att vi kan sitta och äta ute.


Jag blir aldrig trött på att blicka ut över vattnet..


Kompisarna kom förbi med sitt flytande sommarhus. Jag är ingen riktig sjöbuse men jag kan förstå charmen med att kunna flytta på sig när man är mätt på ett ställe.
Är tillbaka inne i stan efter en underbar vecka på landet. Idag ska det bli möte med klienten på stan, ska bli jättespännande att se vem det är och framför allt se om han vill ha våra tjänster när vi presenterar vår taxa. Imorgon ska jag och P (samarbetspartnern på concierge) hjälpa en annan kompis att dra igång hans glasskiosk. Som ni förstår svänger det och jag älskar att slängas mellan olika jobb!
Dax att hoppa i långbyxorna (usch, har skrotat runt i shorts i flera veckor) och göra lite nytta!
Kram S

1 kommentar: