söndag 26 juli 2009

Hektiska, härliga tider


Soffa från Eilersen

Jag kan tala om att det gick sådär för alla hantverkare att bli klara. Vi gick och la oss sent och upp tidigt, vi fullkomligt däckade på planet hem.

Under tiden som vi var i Spanien fick jag en otroligt rolig förfrågan! Jag ska lämna inredningsförslag på en 250 kvm stor lägenhet :o)) Det är jättekul och jag är så tacksam att jag får den här möjligheten.

Så jag har bara stressat runt sedan jag kom hem. Det första jag gjorde i fredags morse var att ta en titt på lägenheten och prata med en av ägarna. Sen var det andra möten angående andra jobb, jag älskar att ha många bollar i luften och jag hoppas att jag inte tappar någon boll just nu.

Helgen tillbringades med nära och kära på landet men dom påstår att jag har tankarna någon helt annanstans och att jag knappt är kontaktbar ;o)

Nu ska jag sätta mig och titta på era fantastiska bloggar.

S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar