söndag 28 mars 2010

7-dagarsvecka



Just nu jobbar vi alla dagar i veckan och det sätter sina spår. Mest av allt händer det något med min kropp... I vanliga fall är jag en tjej-tant i mina bästa år som är alldeles "normal-stor" MEN nu börjar min mage likna Svampbob!! Det äts snabbmat till lunch allt för ofta och gymkortet har inte används en enda gång sen jul! Måste åter upp ta lite motion för att trivas med mig själv igen, så fort jag hittar mina träningskläder i någon ouppackad kartong får det bli 1 timmes promenader på morgonen.

Bid Zetas

Just nu laddas det för Påsk , vi ska styra kosan ut till landet för att umgås med vänner, äta god mat, plantera lite lökar och fixa lite på huset där som oxå behöver lite kärlek och omvårdnad.

S

3 kommentarer:

  1. Hihi näe jag tror inte att du ser ut som svampbob på magen...Men jag förstår vad du menar. Min yngsta´s sons favorit.Gillar inlägget innan, fick mig ett gott skratt.Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Kul att se din blogg.
    Smakfullt som vanligt!!
    Inte för att ge dig dåligt samvete men man behöver inte träningskläder för att ge sig ut på promenad.... men du behöver inte oroa dig jag tyckte du såg super fräsch ut när vi lunchade härom dagen.
    På tal om lunch - undrar om om Zetas börjat servera lunch...

    masssa pussar lillesyster

    SvaraRadera
  3. Jo man måste ha träningskläder ;o) (eller så är det en bra ursäkt)

    Zetas serverar lunch och jag åker mer än gärna dit, hojta bara så kommer jag/S

    SvaraRadera