torsdag 25 mars 2010

Varmare breddgrader


Bilderna är mina egna

I början av året var jag och en samarbetspartner nerbjudna till en kund som vi har arbetat mycket med. Hela upplevelsen var lite av "Pretty Woman", vi blev bjudna på resa i 1:a-klass, boende och bil väntade när vi kom fram. Det var deras tack för ett gott samarbete :o)


Jag hade det roliga uppdraget att möblera upp deras lägenhet här i Stockholm och fort skulle det gå! Det var många turer till IKEA för där kan man ju få leverans omedelbart, sedan blandades det upp med lite möbler från DIS, lull-lull från Hans Mikael, Spiti och Nordiska Galleriet.


Det var inte det lättaste alla gånger för vi kommunicerade via mejl och jag visste egentligen inte vad dom tyckte om, jag hade fått en färgskala att hålla mig till och direktiv att det skulle vara "basic". Bilderna är från deras hem på varmare breddgrad och jag tycker att dom har lyckats jättebra med allt.

Ha en fin dag/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar