onsdag 31 mars 2010

Fjärilar.


Bild Indiska

Jag gillar verkligen fjärilar så jag föll pladask för dom här knopparna från Indiska för 29:50
Dom ska pryda skåpet Linnarp från IKEA.


Det är ofta jag hittar något som jag tycker om men jag vill sätta min egen touch på det. Skåpet får nya knoppar och sen ska det fyllas med glas som jag har i överflöd. (det är inte bara fjärilar jag har dille på utan jag älskar glas i alla former)

Bilder IKEA

Jag var och handlade hissgardiner på IKEA och idag ska jag sy om dom. IKEAs priser är oslagbara men i ärlighetens namn är det inte alltid världens bästa kvalitet ;o)
Jag har köpt upp mig på kardborreband och fyrkantsstav, jag tar bort krokarna som sitter i överkant på gardinen och fäster kardborreband på baksidan istället. Sätter den andra delen av kardborrebanden på fyrkantsstaven som jag sen fäster i väggen. Voilá, helt plötsligt blir det lite mer stadga och det blir lättar att hantera gardinen. Bilder från alla mina olika projekt kommer framöver.

Ha en superdag/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar