torsdag 1 april 2010

Påska a´la Pira


Bild Roberts Radio
Skulle gärna ha en radio från Roberts radio att ta med mig ut i trädgården på landet när jag rensar ogräs. Det är inte alltför långt kvar tills jag fyller år och vem vet vad som kan gömma sig i ett paket:o)

Bild Indiska

Vi skippar fjädrarna i påskriset i år igen och satsar på en massa söta ägg från Indiska istället. Jag känner mig fortfarande inte riktigt säker på hur dom behandlar hönorna/kycklingarna när dom tar deras fjädrar..




Ett par gula Hunter skulle vara fin,fint att skutta runt i på tomten på landet, nu tror jag att gula stövlar bara finns i barnstorlekar men vill man vara fin får man lida pin...kanske läge att gå med dubbel-vikta tår ;o))

Var rädda om er och dom ni gillar/S

3 kommentarer:

  1. Glad påsk på er önskar Bosse & Tina

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni oxå får en fin påsk!! Dax att träffas snart?

    Kram S&R

    SvaraRadera
  3. Gärna, hojta till när ni har tid :-)

    SvaraRadera