lördag 10 april 2010

Badrumstankar.


Bild IKEA

Vi planerar för fullt för ett av badrummen i huset och det letas saker överallt för att hitta det som känns "rätt". Det här tvättstället kan jag tänka mig men jag skulle gärna ha underdelen i en annan färg. Det blir till att plocka fram pensel och färg och fixa lite så att det blir som vi vill.


Bilder badoo

Jag och mannen har olika idéer om vad det ska vara för blandare/kran i badrummet. Mannen säger att det är mer praktiskt med en helt vanlig blandare som sitter på handfatet om något går sönder. Vill man ska ha en som sitter på väggen måste man in och riva i väggen om något blir fel..



Ja, jo visst MEN visst är det bara så snyggt med en väggmonterade blandare! Jag tror att jag "ger med mig" i detta badrum och sen får det bli vägghängda i nästa för då har jag lite mer tid på mig att bearbeta min älskade make ;o)

Nu ska jag snygga till mig lite för vi ska gå på middag hos två väldigt "kuliga" nya bekantskaper.

Må bra/S

PS Gå in på Badoos hemsida om titta runt lite om du bygger nytt badrum, fanns en hel del fint att kika på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar