onsdag 7 april 2010

Grått, nej tack!


Bilder Rice

Idag har det varit såå grått i Stockholmstrakten och jag satt och kände hur jag själv blev gråare och gråare, blä! Gick in på rice hemsida och humöret lyftes genast av alla härliga färgsprakande bilder!



För att höja humöret ytterligare tog jag en sväng förbi lifestyle-butiken 2PLAN och tittade på allt fint dom har. Passade på att köpa en underbar ljuslykta till en tant-tjej (ja,ja, inte lätt att veta vad man kallas för nu för tiden. Vi är inte tanter men inte småtjejer heller;o) som jag ska på middag hos imorgon. Det kommer ett gäng tant-tjejer till och det ska bli jättekul att träffa alla.



Nu har jag maten på spisen, bordet dukat och det känns riktigt bra. Det har och är mycket nu så det känns lyxigt att äta middag innan 8 någon dag i veckan. Så trots att dagen kändes grå till att börja med känns bra mycket bättre nu!!

Hoppas att ni får en fantastisk kväll/S

1 kommentar:

  1. Hihi ja på den sidan kan vem som helst muntras upp...Så vackra färger, man blir så glad. Här har det varit grått idag men varmt, hela 14 grader...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera