måndag 12 april 2010

Blommor & blad


Bilder Hasselfors Garden

Hasselfors Garden hade en jättefin monter på mässan och jag fick massor av idéer och inspiration. Dom har fantasktiskt fina Trädgårdslindrar som är en kombination av förvaring och växthus.




Jag föll pladask för trampstenarna och skulle kunna tänka mig att placera ut flera i trädgården. Eftersom jag gillar att hålla på med betong så funderar jag på om man skulle försöka göra egna. Nu är det ju så att dygnet bara har ett visst antal timmar och jag har ett gäng med olika projekt som jag vill hinna med.


Jag har lovat mig själv att försöka att bara ha två jobb (projekt) samtidigt för annars är risken stor att man varken gör ett 100%-igt jobb eller mår speciellt bra. Men det är väldigt svårt för jag älskar att jobba och jag har svårt att tacka nej till jobb som är roliga.(I-lands problem ;o)

Nej nu ska jag måla lite golvlister!

Kram/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar