tisdag 13 april 2010

Give a little bit.


Bild Barncancerfonden

Barncancerfondens nya halsband, designat av David & Martin, finns i två längder - 43 centimeter för vuxna och 34 centimeter - och med fem olika färgalternativ på berlocken. 100 kr är moms och 200 kr går till Barncancerfonden. I vår familj lever vi med en ständig saknad efter vår prinsessa och jag stöder gärna barn som är utsatta av olika skäl. Ett halsband får det bli!



Bild Childhood

Åh, vad jag har väntat å väntat på mina armband och än har dom inte dykt upp! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;o)
Jag beställde dom för två månader sedan efter att jag hade sett dom på prinsessan Madeleine och jag var inte ensam om att falla pladask för armbanden. Dom påminner oerhört mycket om alla fina plastarmband och halsband som mina barn har kommit hem med under åren, nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar