onsdag 28 april 2010

Gott och blandat



Bilder egna

Någar av mina armband samsas med blocket från Svensk Tenn och några bilar som jag hittade i Miami. Armband kan man nämligen aldrig få för många av ! Inte halsband eller skor heller ;o) Dom som känner mig vet att jag har gott om dessa tre ting..
För ett tag sedan frågade en kompis mig hur många par skor jag har och då svävade jag faktiskt på svaret för det är MÅNGA, hur många vet jag faktiskt inte.

Dom små vita vaserna kommer från IKEA och jag tycker att dom är riktigt söta, det är kvistar från äppelträdet som står där och väntar på att slå ut. Jag som gillar glas/vaser (oj, det oxå, herregud vad många saker jag har mycket av! Det är nästan så att jag skäms) håller alltid utkik när jag går på IKEA för dom är duktiga på det och till ett rimligt pris.

Ikväll ska jag åka och lämna ifrån mig en idéskiss på ett arbete till en kund, jag känner mig nöjd och jag hoppas att dom oxå kommer att göra det.

Ha det kul//S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar