torsdag 22 april 2010

Styling





Bilder egna & Skandiamäklarna

Strax efter jul fick jag förfrågan om jag ville göra en styling och jag tackade glatt ja. Lika glatt talade mäklaren om att det var en vindvåning utan hiss! Jag lovar att jag koncentrerade mig för att hålla mina ansiktsuttryck i styr och var glad att det inte går att läsa tankar som gick ungefär så här "Satan, jag skulle ha sagt nej! FYRA trappor utan hiss! Äh, se det från den positiva sidan, du får ju träning på köpet"

Ja, jag gjorde mitt jobb och jag hoppas att ni kan lista ut vilka bilder som är före/efter. Men jag ska villigt erkänna att det var en jobbig resa, jag fick ett par mycket besvärliga hyresgäster som tyckte att allt jag gjorde var fel och klagade på allt. Dom tyckta att min styling var som att bo i ett IKEA-varuhus och det var inte sagt i positiv bemärkelse...

Dom fick den där lilla osäkra människan som bor i mig att vakna (jag inbillar mig att vi alla har en sån?), jag började tvivla på att jag är duktig på det jag gör. Jag funderade på om jag var en idiot som trodde att jag kunde försörja mig i en branch full av oerhört begåvade människor.

Summan av kardemumman är att jag har lärt mig att inte låta den där osäkra människan ta övertaget för trots allt rullar jobben in och då kan man ju inte göra allt fel;o)

Ha det toppen/S

1 kommentar:

  1. Usch vad hemskt det är med sådana människor, jag känner precis igen känslan. Jag tycker stylingen ser jättefin ut!

    SvaraRadera