torsdag 8 april 2010

Var det ljus!


Bilder IKEA

Den här lampan finns under IKEAs nyheter och den påminner mig om alla mina otaliga besök hos optikern. (Jag har varit "glasögonorm" sedan jag började 3:an) Jag tycker att den är riktigt kul och vem vet om jag inte kan hitta någonstans att sätta upp ett exemplar?


Den här lampan är en solcellslampa och den finns även som taklampa, jag tycker att den är helt underbar och det kommer att hamna några i vårat uterum som är under konstruktion. Det ska bli så kul att lägga ut lite bilder på alla våra pågående projekt när vi har kommit lite närmare:o)

Nu ska jag gå iväg på tant-tjej-bus, det ska bli jättekul!

Ha kul!/S

3 kommentarer:

  1. Här är en glasögonorm till hihi. Ja den får en verkligen att tänka på optikern hihi...Ikea har verkligen många godbitar.
    Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Näe försatår inte, min kommentar kom inte med och nu när jag skriver en till så kommer den säkert med hihi. Ikea har verkligen många godbitar. Här är en glasögonorm till . Den lampan påminner verkligen om optikern.
    Kramkram Anne

    SvaraRadera