lördag 24 april 2010

Work in process.


Bilder egna

Jag har skjutsat mannen i mitt liv till en klassträff med gamla gymnasiekompisarna OCH sitter nu och njuter av ett glas vin medans maten står i ugnen. Jag var faktiskt oxå bjuden på en liknande träff men jag skulle hellre äta mask än gå på den ;o)

Jag vantrivdes så där jag växte upp så jag får rysningar bara av tanken på att återvända, jag flyttade där ifrån när jag var 16 år (mina föräldrar måste ha varit galna som lät mig flytta så tidigt) och jag trivs bra där jag är nu.

När mina kompisar hörde att jag var själv undrade dom om jag inte ville komma över på middag men jag tycker att det ska bli riktigt skönt att stöka runt i nya huset själv ikväll. Jag ska lämna ifrån mig ett inredningsförslag på torsdag och jag ska jobba lite på det oxå tänkte jag.



Annars har vi haft ett underbart väder i Stockholm och dagen har tillbringats i trädgården. Med jämna mellanrum har det kommit grannar som önskar oss välkomna och som berättar hur kul dom tycker att det är att någon äntligen bryr sig om huset och tomten igen.



Jag har målat några gamla krukor och satt lite blommor i dom, känns riktigt bra då jag verkligen gillar återbruk. Är toppen när gamla saker kan få ett "nytt" liv istället för att slängas.

Ha en fin kväll/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar