lördag 17 april 2010

Jag njuter..


Bilder egna

Vaknade imorse och hade sovit som en prinsessa, YES! Lång helgfrukost med tidning, massor av goda pålägg, te och kaffe, mys på hög nivå!
Pratade med föräldrarna som är strandsatta i sydligaste Spanien, dom funderar på att ta bil hem till Sverige. Jag har en känsla av att det här kan bli långvarigt, jag har en resa inbokad om två veckor och jag blir inte förvånad om vi inte kommer iväg. Men det är inte hela världen, Spanien ligger kvar och vi hinner med många fler resor.



Vi fortsatte dagen med att åka en sväng till landet för att leta efter ett stativ till tv´n som helt enkelt har gått upp i rök. Ingen lycka där heller så nu umgås jag och mannen istället för att slöa framför tv´n, nice.



Nu väntar vi på att glöden på grillen ska bli perfekt så att vi kan fixa middagen.
Njut av livet/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar