tisdag 6 april 2010

Pippi på fåglar


Bilder stockhome

Jag är gift med en man som gillar fåglar. Hela vintern har han sett till att ALLA fåglar i området har varit mätta ;o) Den här fågelholken är riktigt nice och sitter snart i ett träd på tomten.


Jag och min kompis K var på ett jippo hos Stockhome för ett tag sedan och dessa underbara klädnypor fick också hänga med hem. Jag har inte bestämt mig för om dom ska användas som klädnypor eller om jag ska använda dom till att hänga upp lappar, vykort och fotografier på sånna vi gillar.


Gillar även dessa krokar, kan nog bli kul med en massa krokar på en vägg.

Ha en fin kväll!
S

1 kommentar:

  1. Jag köpte fågelholken överst till mina föräldrar för ett par år sedan. Den är jättefin! Just deras exemplar ser dock lite skamfilat ut sedan en ekorre satte i sig en bit av dörren ;)

    SvaraRadera