fredag 20 augusti 2010

Gammalt blir nytt


Bild Anthropologie

Om jag åker till London, eller snarare när, kommer jag definitivt att besöka denna fantastiska affär. Där gamla ting blir nya, jag gillar återbruk och det tilltalat mig enormt när man kan ge nytt liv åt redan använda ting.

Här om dagen kom det en pall med varor till inredningsaffären och dom stog på en pall-krage som var så himla fint sliten. Jag har ställt undan den och hoppas på att den står kvar och väntar på mig. Med ett par hjul och en glasskiva kommer den att bli ett fantastiskt fint bord till lägenheten som "bara" ska hittas...

(Åh, vi skule ha skrivit på en lägenhet imorse, allt var klart, pappren skrivna, så kom det ett bud timmarna innan, säljaren tog budet och då ledsnade vi fullkomligt!
Ja,ja bara att ta nya tag & leta vidare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar