måndag 23 augusti 2010

Stil?


Bild Svensk Tenn

Jag skulle nog påstå att min inredningsstil är smått bohemisk med inslag av tradition. Svensk Tenn´s elefanttyg tillhör absolut favoriterna och jag knåpar fortfarande på snygga kuddar med inslag av elefanter.

När jag fyllde år tidigare i vår fick jag en lunch med shopping på Svensk Tenn av mina föräldrar. En fantastisk present, lunch med dom som jag tycker väldigt mycket om och sen får jag botanisera bland en massa vackra saker (inom ramen för vad ekonomin tillåter förstås, kan ju inte flippa ur totalt;o)

Jag gillar att ge, och få, upplevelser. Så mycket roligare att göra något tillsammans än att få ett paket.

/S

2 kommentarer:

  1. TREVLIG BLOGG!
    Tänk om man kunde få FLIPPA ur på Svenskt Tenn vilket lyckorus.


    LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Tack för det, glada tillrop värmer alltid.

    SvaraRadera