fredag 24 september 2010

Det ligger i tiden


Bild IKEA

för dom stora kedjorna att samarbeta med välkända profiler, just nu har IKEA ett samarbete med Helene Billgren & Roger Metto. Jag tänker ta en sväng förbi IKEA för att se om Roger Metto´s bild finns kvar att köpa. Jag gillar verkligen konst, mat, resor & bra människor:o)

Igår tillbringade jag kvällen på restaurang Cloud Nine med min kära syster, en bra restaurang med ett roligt koncept, dock finns det en del att önska av personalen..rörigt & långsamt. Jag kommer att gå tillbaka och testa deras Dessertrum. Man kan bara beställa desserter, that´s it, kul idé!

Dagen har tillbringats med penseln i handen & nu är utsidan färdigmålad, HURRA! Jag har massor av invändiga målningsjobb men det kan vänta & det känns skönt att kunna ta en pause från huset ett tag.

Nu ska jag njuta av lite löjrom & råraka, goda ostar & ett glas rödvin. Kommer antagligen att somna i soffan framför Idol ;o)

Ha en fin kväll

1 kommentar:

  1. En kram och en "rolighelg"önskan kommer från mig;-)
    K

    SvaraRadera