måndag 20 september 2010

Fjärilar



Jag tycker väldigt mycket om fjärilar, dom har en otroligt fin form och dom gör mig glad helt enkelt. Så när jag såg stolen, Pensée av Joy de Rohan Chabot, föll jag pladask. Den skulle lätt kunna få följa med mig till landet och få en plats där jag skulle sitta med en bok.

Det har varit en helg full av roligheter, skaldjursmiddagen på lördagen, resultatet var att mitt huvud var en aning tungt igår.

Men det hindrade mig inte för att springa på lägenhetsvisningar och jag har hittat den! Äntligen!! Nu håller jag tummarna för att budgivningen inte blir helt galen.

Jag och mannen (eller vad man nu ska kalla honom nu för tiden?)kommer att renovera färdigt huset och sedan sälja det så det innebär att mina pengar är låsta just nu så jag kan inte flippa ur fullkomligt i budgivningar.

Igår hann jag oxå äta middag med min kära familj och en vän till familjen som kom flygande från Italien, jättekul! Många skratt och god mat!

Idag har jag jobbat för fullt i huset och jag hann en sväng till IKEA oxå, en beige komatta fick följa med hem. Det var inte vad jag skulle ha men den kan säkert komma till användning. Jag känner att jag börja gilla inredningar som går i lugna beiga nyanser...

Nu ska denna bloggerska titta på TV & slappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar