tisdag 14 september 2010

Verkligheten


Idag städar vi till ABBAs musik på högsta volym, snart bär det tillbaka till Stockholm och verkligheten. En verklighet som faktiskt är jobbig just nu! Jag brukar inte vara för privat på bloggen men nu kommer min verklighet..


I juni fick jag veta att jag och mannen jag älskade hade olika prioriteringar, ärlighet är oerhört viktig för mig och där har vi olika verkligheter. När jag var här nere fick jag veta att han hade gjort det igen..lurat mig runt månen och tillbaka. När vi kommer hem blir det skilsmässa, en skilsmässa jag aldrig hade trott innan Juni. Det har varit skönt att vara här nere och fundera fram och tillbaka, jag har tagit ett beslut och det är att koncentrera mig på allt det fina jag har i livet, min familj, mina vänner, mina roliga arbeten. Jag tror att man kommer långt med att försöka se på livet med positiv blick! (Now u know, ni som känner mig privat)

KRAM

1 kommentar:

  1. Jisses! Jag känner ju er inte alls, men har tyckt att ni verkat ha det så mysigt tillsammans! Fruktansvärt att bli förd bakom ljuset av någon man älskar. Jag önskar dig all lycka till, och som du skriver - man kommer långt med att vara positiv även om det känns tungt. KRAM!

    SvaraRadera