tisdag 25 maj 2010

Dagarna rusar fram



Igår sprang jag förbi Kartells skyltfönster och jag var tvungen att hejda stegen och le en smula. (Ni får ursäkta den dåliga kvaliten på fotografiet, min älskade Iphone är underbar men kameran är inte fullt lika bra som resten)

Jag blev helt enkelt glad av alla sprakande färger och deras underbara utemöbler skulle jag med glädje placera i en trädgård. MEN det kan vara nackdelen att leva som vi gör, eftersom vi renoverar hus, bor en stund så vill vi inte skaffa hur mycket som helst. Möblerna kanske inte passar på nästa ställe och det blir en himla massa att släpa på.



Dagen har tillbringats på IKEA och mattan Stockholm Rand fick äntligen följa med hem! Vi har spanat in den länge men den tar slut omedelbums så nu var det bara att passa på när den låg där på hyllan och bara bad om att få följa med hem :o)

Två fläktskåp har oxå inhandlats och dom ska bli vägghängd förvaring i vardagsrummet för stereon och en massa annat smått och gott. Mina kokböcker ligger fortfarande och väntar i en flyttkartong så jag ska måla hyllor som ska upp på väggen i veckan.

Imorgon väntar inredningsbutiken på mig och det är jättekul att vara där!! Jag får bara fler och fler dagar inbokade och det är smickrande att dom tycker att jag är något att hänga i julgranen;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar