söndag 23 maj 2010

Helg på landet



Efter en intensiv vecka i intredningsbutiken var det underbart att åka ut till landet i torsdags kväll. Jag satte mig direkt i bilen efter en dag med ömmande huvud och fötter och åkte ut till vår älskade ö! Kajakerna har rengjorts och använts flitigt av mig medans kärleken har varit i Göteborg och sprungit.

Jag älskar att sätta mig i kajaken och glida fram genom vattnet, för mig är det så nära fullkomlighet som jag kan komma. Jag känner en oerhört lyckokänsla och tacksamhet för att just jag har möjligheten att få uppleva det!

För tre år sedan förlorade vi vår älskade 12-åring och efter det har jag/vi fått en helt annan inställning till livet. Vi försöker njuta så mycket det bara går och vi försöker att fylla livet med positiva upplevelser.



Den här stolen från Sika-design ska få hänga på vår altan på landet så att vi kan sitta och mysa och blicka ut över havet! (först ska vi bara bygga tak över altanen...åh, jösses, vi har ungefär 400 olika projekt och allt ska hinnas med:o)

Hoppas att ni har haft en underbar helg/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar