lördag 8 maj 2010

Semester glimtar






Jag älskar mitt Spanien men nu är jag rastlös. Har läst en MASSA böcker, ätit gott och druckit vin och känner mig ganska mätt på att slappa. Jag älskar nämligen att jobba så jag får kli i kroppen efter ett tag, funderar till och med på att snöra på mig ett par löparskor för att utlopp för energin som bubblar runt där inne (& jag gillar inte ens att springa;o)

I början av veckan hamnade en av dom jag älskar mest på sjukhus och vi hade ingen aning om vad som var fel bara att det var väldigt fel. Nu har det fått sin förklaring och hon är hemma igen och mår bra och då känner jag en enorm tacksamhet för jag får sitta här och ha sånna lyxproblem som rastlöshet!

Hoppas att ni alla har en underbar helg/S

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att höra att hon mår bra igen! Blev orolig!! Kramar!

    SvaraRadera