söndag 7 juni 2009

Lite energi?

Vi äter med förtjusning Saltå Kvarns produkter, här är en nykomling i sortimentet och en riktigt god sådan full av energi. Det kan jag behöva efter min helg med tjejerna:0) (men oj vad vi har skrattat) Ni kan t ex blanda er egen müsliblandning och få den hemskickad, mums fillibabba!
På Saltå Kvarn har dom kurser som vänder sig till dig som är nyfiken på hur man bakar med ekologiska råvaror och som vill lära dig att baka surdegsbröd, bröd med långa jästider, vackra kuvertbröd och kaffebröd. Många av recepten kan du hitta i deras vackra kokbok eller på hemsidan.


Nu blev jag väldigt hungrig av att skriva om mat, dax att laga lite god mat! (här blir det en blandat tallrik med mozzarella & goda charkuterier. Sen blir det torsk med pepparrot, ägg & skirat smör.Mmm jag äälskar god mat!!!)
Ha en fin kväll/S



1 kommentar:

  1. Jag tycker också om Saltåkvarn produkter, inte minst för de snygga förpackningarna;) Er middag låter helt fantastisk! Jag älskar att laga god mat, men har inte riktigt lyckats hitta varesig tid eller inspiration senaste tiden. Får bli ändring på det!

    Kram Ida

    SvaraRadera