söndag 21 juni 2009

Saknad..

Att komma ner hit till Spanien är för mig en stor glädje samtidigt som min sorg blir större. Prinsessan älskade att vara här, ett sommarlov utan Spanien var helt enkelt inget sommarlov. Hon flörtade med allt och alla för att kunna vara här så länge som möjligt.

Jag saknar henne så, det är som att gå och bära på en sten. Vissa dagar bär du bara med dig stenen, den är lite tung men på något sätt finns den bara där. Vissa dagar väger min sten enormt mycket, det är svårt att bara ta ett enda steg!

En av hennes bästa kompisar är här nere, precis som vanligt. Dom två har känt varandra sen prinsessan föddes och dom har tillbringat alla sommarlov tillsammans. Nu har F så tråkigt, ingen att ligga på luftmadrassen och fnittra med. Ingen att sitta tätt ihop och prata med när dom vuxna bara är såå töntiga! Utelivet här nere lockar men hon har ingen att gå ut med.

Vårat Spanien är helt enkelt lika mysigt som det har varit nu när prinsessan saknas hos oss!

Kram S

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med Spanien. Men jag läser ditt inlägg och det är mycket sorg. Jag har inte en aning om vad som har hänt och vill inte vara närgången men jag kan bara tänka mig. Jag hoppas iaf att ni har en underbar vistelse där.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar verkligen din styrka att skriva & dela med dig av "din sten"...
    Det är väl så man får göra, dela med sig lite av stenen! Fler som bär ger kanske lite lättnad vissa dagar...

    kramar

    SvaraRadera