onsdag 3 juni 2009

Ljuvliga blommor

Idag har jag jobbat med lite olika events, en grupp som ska ut på företagsbus på fredag, hoppas att dom får riktigt kul! En annan grupp som ska iväg till Milano, där ska dom på vingårdar och även hinna med att se en hel del. Jag skulle mer än gärna göra en likadan resa med några vänner!

Efter mitt jobbande gick jag ut på en promenad för att rensa huvudet och hitta lite ny inspiration. Vi skulle stämma av allt inför en grupp som ska till Dalarö nästa helg och jag tycker att det är jätteskönt att komma ifrån en stund för att börja jobba igen med förnyade krafter.

Under min promenad plockade jag in några syrenkvistar som fick stå i mormors gamla vas, bredvid farmors gamla sockerskål.

På mors dag kom världens finaste son med vackra liljor till mig. Tänk att man kan bli såå glad!
TACK Sebastian!
Nu doftar det ljuvligt i köket/S

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev i lägenheten....Härligt med barn som uppvaktar. Ser fina krukor som en krona bakom syrenerna, hihi har likadana.

    kramis Anne

    SvaraRadera