måndag 29 juni 2009

Strandvägen

Bild från Skeppsholmen

Idag fick jag ett samtal från min kollega på concierge.se , vi har en amerikan i stan som letar efter lägenhet. Jag ringde upp honom och han talade om för mig att han ville titta på dom bästa lägenheterna på Strandvägen, visst är det fantastiskt att det finns människor med STORA plånböcker. Jag vill bara gratulera & jag hoppas att han uppskattar det han har!

Senare på dagen ringde jag till min systers son som fyller år snart och frågade vad han önskade sig. Han svarade snabbt - Star Wars Cloon Wars till DS!
-VA? Frågade hans moster förvirrat och letade febrilt efter en penna. Herregud, han skulle lika gärna kunna prata arabiska!! Nu ska jag gå in i en affär, känna mig som ett ufo när försäljaren ställer följdfrågor om detta spel till mig.. Håll tummarna för att jag kommer hem med rätt spel:o)

Kram Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar