onsdag 17 juni 2009

Polare vid poolen

Jag är inte speciellt förtjust i keramikdjur men den här passar så bra vid poolen! Han har sin klara plats där han ligger och blickar ut över dom badande.


När man har badat klart är det underbart att ta en dusch utomhus! Jag/vi njuter av värmen och jag hoppas verkligen att ni där hemma får lite av den varan också. Efter en lång höst och vinter så är det skönt att känna solen värma på huden. Om jag bara visste att solen sken i Sverige varje sommar skulle jag inte söka mig till Spanien. Jag älskar den svenska sommaren men jag är gift med en man som har svårt att koppla av hemma och bara slöa. För honom är det ett måste att få en vecka eller två här nere. Tänk vilken tur vi har som har möjligheten att åka hit varje år!



Ja, en bild säger mer än tusen ord, inte så svårt att gissa vad jag pysslar med just nu ;o)


1 kommentar:

  1. Du anar inte vad avundsjuk jag är! Detta är första året på evigheter som vi inte varit utomlands, och tro mig, det märks när sommaren börjar så här! I dag har det dock varit sol, och det verkar som om resten av helgen blir skaplig. Ha en riktigt bra midsommar!
    Kram Ida

    SvaraRadera