fredag 5 juni 2009

Ready, steady, GO!


I eftermiddag ska jag möta upp några tjejkompisar och vi ska styra kosan mot Västerås. Vi ska till en av tjejernas landställe. Barn, män och husdjur är bannlysta :o)


Det som kommer in genom dörrarna är god mat, gott vin och sju stycken glada tjejer. Ska bli jättekul att träffas allihop. Ni vet antagligen hur det är när man är mitt i livet, man ska jobba, pussla ihop allt med familjen, hinna med att träna mm. Det är inte ofta vi får ihop planeringen men två gånger per år brukar det bli en tjej-träff.


Nu har jag varit på CHOKLADFABRIKEN och handlat goda efterrätter som var min uppgift. Några av oss är glutenintoleranta, några laktos så det är inte alltid det lättaste att få till det men på chokladfabriken fixar dom det mesta. Om du bor i Stockholmstrakten kan jag varmt rekommendera ett besök!
Yogan är tränad, sushin är uppäten, nu är jag redo att åka :o))
Hoppas att ni får en lika rolig helg som jag kommer att få!
Kram S
PS Skrattmusklerna i kinderna måste vara dom bästa musklerna att ha träningsvärk i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar