fredag 18 juni 2010

Älskade betong




Bilder Sköna Hem

Jag gillar betong, gjuter själv när tiden finns & jag gick en kurs för något år sen, jättekul & ett oerhört levande och vackert material.

När jag såg det här reportaget i Sköna Hem dunkade hjärtat lite extra, det är så himla inspirerande och vackra bilder från formgivaren Stina Lindholms trädgård på Gotland. Jag önskar att jag någon dag skulle få möjligheten att promenera runt där och njuta av allt det vackra!

Här hemma ska vi snart sätta igång och gjuta ännu en köksbänk i betong, i alla våra tidigare hem/renoveringsobjekt har det varit betongbänkar de senaste sex åren. Vi brukar fundera på om det inte är dax för något annat men varje gång vi letar så kommer vi fram till att betongen håller ännu en gång..

Idag firar vi födelsedag här hemma. Hipp, hipp hurra, vår fantastiska, underbara Sebastian fyller år idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar