onsdag 16 juni 2010

Hittat idag!


Bild inreda.com

Fick ett mejl från Anneli som driver inreda.com, där jag har handlat en otroligt fin tapet till ett av sovrummen i vårt renoveringsobjekt, med ett sommar-erbjudande.

Jag kikade runt i deras webshop och föll för armbanden från Tine K, nu ska armen mätas för att se om det möjligtvis finns i min storlek så att jag kan utnyttja det fina erbjudandet. När jag var kikade runt på inredas blogg såg jag att bilderna på vårat sovrum fanns där, kul!

Nu ska dagen avslutas med en tur in till stan där jag ska hämta lite porslin & glas till kalaset på fredag, ett jobbmöte med en favorit-samarbetspartner & sen en middag med en väldans trevlig kund & hennes man. Livet snurrar på, mycket är det innan semestern kommer MEN ack så trevligt det mesta är.

Kram S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar