onsdag 2 juni 2010

Hittat på stan


Bild Story

Idag mötte jag upp sonen inne i stan för serious shopping, kusinen fyller 7 år och högst upp på önskelistan stog ett 3-radigt nitarmband;o)

Vi hittade armbandet så nu blir nog den oerhört modemedvetna unge mannen glad! Sen traskade vi ner för att äta lunch på Storys Backyard, om du har vägarna förbi Östermalmstorg så kan jag varmt rekommendera ett besök. Hela hotellet är en fröjd för ögat, så otroligt snyggt gjort, helt i min smak!!






Vi fortsatte upp för att kika på nya R.O.O.M & jag måste nog tyvärr säga att det var lite av en besvikelse, det var inte mycket som kändes nytt MEN på vägen upp hittade jag Happy color, WOW!!!! Vilka smycken och vilka fantastiska bordsben!! Jag & maken har varit hos snickaren med en ritning på ett par bordsben men han skulle ha så himla bra betalt så vi la det på den berömda hyllan men här var dom, precis så som vi vill ha dom och till ett vettigt pris oxå!

Så ikväll firar vi både kusinen & dom fantastiska bordsbenen!

HURRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar