måndag 7 juni 2010

Ljuva sommartid







När jag hade jobbat klart i lördags åkte vi ut till landet, det första vi gjorde var att sätta oss i dom sista värmande solstrålarna och njuta av tystnaden! Åh, efter en vecka av arbete i stan med studentflaken som har åkt förbi, barn som skriker, motorcyklar som dånar så var det helt underbart med lugnet som finns här ute på ön.

Allt har sin charm och jag är tacksam att jag har båda världarna. Om några timmar ska jag samla ihop mina pinaler för att åka in till stan och sätta fart med ännu en fullspäckad vecka. Den här tiden på året är min favorit årstid, hela sommaren väntar, planerna görs med vänner för roliga sommar-möten, kvällarna blir långa och ljusa. Det är bara att passa på att njuta när tillfälle ges:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar