fredag 11 juni 2010

Sporadiska inlägg..



Jag har som målsättning att blogga varje dag men eftersom jag gillar att jobba hinner jag inte riktigt med men nu sitter jag äntligen här igen! Dagarna är fulla av skojigheter & det är oftast riktigt kul att va jag. Idag har jag varit och fått en massage som mina gulliga tjejkompisar gav mig i present för nästan ett år sedan. Åh, vad härligt det var! Sen lunchade jag med en kompis som är på besök från ett land långt borta. Hon är med barn och det är så kul för dom har försökt så länge och äntligen verkar allt gå vägen. På vägen hem kunde jag inte låta bli att handla barnkläder från HM´s organic collection, för mig är det viktigt med ekologi och jag blir så glad för varje steg i rätt riktining alla tar. Heja HM!



Nu ska dagen avslutas med en god middag, ett glas vin & antagligen somnar jag i soffan vid 10-tiden *suck* (hur spännande har man blivit? Somnar antagligen med öppen mun oxå, var tog det härliga sexlivet vägen som man hade jämt;o)

Imorgon är en ny dag med jobb i inredningsbutiken & sen drar vi till landet/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar