torsdag 17 juni 2010

Trädgårdsliv !


Bild Blofield

Blofields härliga Chesterfield fåtölj är uppblåsbar och jag skulle gärna sätta ut en under skuggan av ett träd. Den är gjord av samma material som används i räddningsbåtar så den kanske fungerar i poolen? Inte helt fel att guppa på vattnet och läsa en god bok:)

Själv har jag varit och handlat en hel hög med böcker inför semestern och jag kommer att överraska maken med att vara tyst i flera timmar när jag sitter med näsan i en bok. (Annars är jag typen som pratar en hel del, ofta utan att tänka..)

Här om kvällen var jag sjukt trött efter en intensiv arbetsdag & maken tittade oroligt på mig vid middagsbordet & frågade om jag var sjuk eftersom jag var så tyst.

Nu ska jag sätta fart & göra Pannacotta till morgondagens kalas, ha en toppendag i solen/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar