onsdag 6 maj 2009

FÄRGER,FÄRGER!!

Jag som verkligen tycker om färger får något varmt i magen när jag ser dessa bilder. I den här stolen kan jag tänka mig att sitta & äta praliner!
Vårat sovrum är vitt & grått just nu men nu kanske man skulle ändra om lite.... börjar ledsna på allt vitt, vitt, vitt, även om det är vackert. Bilderna hittade jag hos marieclairemaison.


Eftersom jag är ny i bloggvärlden undrar jag om någon kan tipsa mig om hur man gör när man vill lägga in egen skriven text, göra collage mm. Finns det någon som kan tipsa mig??
Ha en fin kväll/Susanne




1 kommentar:

  1. Härligt med lite färg! Jag gillar att klä om gamla möbler med moderna tyger, gillar stilkrocken!

    Appropå text och bilder. Jag gör mina collage och texter i photoshop eller InDesign som jag råkar ha tillgång till. För att lära mig grunderna i Photoshop gick jag en jättebra kurs på nätet; www.moderskeppet.se. /Ida

    SvaraRadera