torsdag 14 maj 2009

Inspirationsrunda


Det har varit tyst på min blogg senaste dagarna. Jag har haft några "sakna-prinsessan-dagar", när dom kommer lyser inte solen så klart i mitt liv, ingenting känns riktigt bra. Jag vet också att dom måste få komma och att det kommer ljusare tankar igen.


Idag vaknade jag och gick ut på en inspirationsrunda här på Söder, gick förbi Mikaela Willers butik (jag vill ha ALLT hon gör, fina saker och hon är en trevlig tjej. Bilden är från hennes hemsida). Jag var och hämtade tygprover till överkast som jag ska sy, nu ska det bara mätas och skissas.
PS Var hos en "spåtant" igår som la korten för mig...väckte en del roliga tankar...

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte hur jag ska bemöta det du skriver om din prinsessa, då det som hänt är så hemskt, snudd på onämnbart. Du är stark som orkar med vardagen, jag hoppas att du ska finna det du letar efter!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara instämma...
    Det är verkligen ingenting någon borde behöva gå igenom, det är ett under vilken kraft det ändå finns i oss människor.

    Hoppas att solen skiner på dig i helgen!
    Många kramar


    (PS!! Klicka gärna i så att även de utan "id" på nämnda bloggar kan skriva kommentarer!!!)

    Sienneis
    www.sienneis.blogg.se

    SvaraRadera