torsdag 28 maj 2009

Smycken & smyckningar

När jag var ute och promenerade igår såg jag fullt av fina arband i ett skyltfönster. Jag blev glatt överraskad när jag såg att dom var billiga också. Jag köpte en massa olika färger, gick hem och satte på mitt "gamla" faith-smycke och nu blir jag riktigt glad när jag ser dom där på armen.

Jag är ingen "tatuerings-tjej" men när sonen gav mig detta hjärta i julklapp kändes det som en oerhört fin present och den betyder väldigt mycket för mig. Hjärtat är en kopia på ett hjärta som prinsessans ritade, nu har jag en symbol som för tankarna till mina kära barn varje gång jag ser den.

Ha en fin kväll
Kram S

1 kommentar:

  1. Vilka fräcka armband och ännu bättre när dom är billiga. Psst jag är ingen tatueringstjej men fint hjärta.

    Kram Anne

    SvaraRadera