söndag 3 maj 2009

Födelsedagspresent

Det har varit en intensiv helg med party i stan, sen åkte vi ut till landet & firade här ute oxå. Jag & mannen i mitt liv brukar inte ge varandra presenter utan vi brukar göra något kul tillsammans istället. Det har blivit resor, middag på den där restaurangen som man så gärna vill prova.. i år fick jag en kajak! Lycka!!
För ett år sedan provade jag att paddla & det var en fantastisk upplevelse, jag blev lite som nykär & bara log lite fånigt hela tiden. Egentligen är jag ingen friluftsmänniska, gillar bra hotell inte tält men det här är något speciellt. Tystnaden, naturen, att glida fram genom vattnet, det är otroligt meditativt! Så framöver kommer det att bli en packad frukostkorg i kajaken för att sen sitta ner på någon kobbe & njuta av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar