tisdag 5 maj 2009

Millesgården

Bilden lånad från Millesgården

Idag var jag & en av mina älsta vänner ute på Millesgården på en visning, vädret var inte det bästa men oj vad vackert det var! Vi arbetar en del tillsammans med olika events & dagen har ägnats åt att flänga runt på olika ställen för att försäkra oss om att kommande events blir bra. Ibland känner jag mig en smula splittrad, en dag arbetar jag med events, en dag med mina egna projekt, en annan med fester för ett par som har olika restauranger. Men eftersom jag har lovat mig själv att ta det här året för att hitta en ny väg är det bara att vara öppen & hänga med i svängarna. Jag har anmält mig till skolan i höst oxå, jag ska läsa på lite om inredning & design på halvfart. Livet kan vara kort så det är nog bäst att leva fullt ut:o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar